BiznesPorady

Co COVID-19 oznacza dla startupów e-commerce?

e commerce covid 19 Co COVID-19 oznacza dla startupów e-commerce?

Przetrwanie kryzysu związanego z COVID-19 w ciągu ostatnich 6 miesięcy było trudne dla większości firm. Niektóre przedsiębiorstwa pracują z wykorzystaniem połowy swoich możliwości, a niektóre są zmuszone do zamknięcia części swoich oddziałów. Biorąc pod uwagę, że wszystko znajduje się pod wpływem pandemii, powstrzymanie spadku wydajności jest naprawdę trudne. Jednak nie dla wszystkich wydarzenia okazały się druzgocące. Otworzyło to wielkie możliwości dla tych, którzy chcą podjąć ryzyko i przenieść swój biznes do chmury. Dostawcy rozwiązań w zakresie handlu elektronicznego zaobserwowali gwałtowny wzrost popytu i dużą zmianę w sposobie działania.

Wybuch pandemii zmienił sposób funkcjonowania świata, teraz zdecydowana większość operacji dokonywana jest za pomocą małego urządzenia wielkości dłoni.

Ponieważ wiele milionów ludzi na całym zostało zmuszonych do pozostania w domu w celu wykonywania dotychczasowej pracy, globalna sytuacja całkowicie się zmieniła. Koronawirus całkowicie odmienił handel detaliczny, a jego wpływ na e-handel stwarza wyzwania związane ze sprzedażą lub kupnem towarów w sposób, o którym nikt wcześniej nie myślał.

Oszczędność czasu i wydajność pozostaną na zawsze

Stopniowo, za kilka miesięcy, zniesione zostaną zakazy i obostrzenia, ale w międzyczasie, konsumenci na rynku wzmocnią i stworzą nowy wzorzec i nawyk kupowania. W większości gospodarstw domowych już teraz internetowe sklepy spożywcze, odzieżowe, specjalistyczne itp. zastąpiły gigantyczne sklepy i centra handlowe, przynajmniej do czasu wprowadzenia na rynek szczepionki i zaniku strach przed kontaktem z innymi ludźmi.

Paradoksalnie ta świadomość zamknięcia i społecznego dystansu przyczyniła się do poważnego braku czasu. Minęło osiem miesięcy od pierwszego powiadomienia o wybuchu epidemii, a ludzie nadal bardzo niechętnie wychodzą na dwór w obawie przed zachorowaniem. Teraz ogólnie rzecz biorąc, ludzie mają większy komfort przebywania w domu i robienia zakupów przez internet. Twórcy rozwiązań e-commerce angażują się teraz w tworzenie idealnych warunków rynkowych, aby przyspieszyć, przetestować i uruchomić na swoich platformach nowe, oparte na doświadczeniu aplikacje mobilne, strony internetowe i centra obsługi klienta.

Bezpieczeństwo klienta to podstawa

Dzięki najnowszemu podejściu do personalizacji treści internetowych, ofert, cen i innych promocji analiza prognostyczna stała się ważną częścią badań. Dokładnie badane są wzorce i preferencje zakupowe, a szczególną uwagę zwraca się na kontrolę konta i bezpieczeństwo. Zindywidualizowane bezpieczeństwo dla wszystkich klientów jest ważnym elementem zarządzania doświadczeniami klientów korzystających z usług serwisu transakcyjnego. Najbardziej wiarygodnym i sprawdzonym sposobem jest rozszerzenie pakietu danych wykorzystywanych do definiowania i personalizacji podejść adaptacyjnych w warunkach rzeczywistych.

Zrozumienie typu użytkownika, specyfiki urządzenia, zarządzania ryzykiem IP, geolokalizacji, niestandardowych danych i wielu innych elementów może być uwzględnione razem w celu określenia strategii opartej na mikro segmentacji. W tym wyjątkowym czasie technologia rozwinęła się jak nigdy dotąd. Algorytmy sztucznej inteligencji i uczenia się maszynowego podniosły sposób działania handlu elektronicznego na nieznany do tej pory poziom. A kategoryzowanie klientów zgodnie z preferencjami, co ułatwia firmom dotarcie do docelowych odbiorców.

Kręta ścieżka cyfrowego PR

Eksperci ds. strategii marketingowych z pewnością są świadomi istnienia tego narzędzia. Na początku ścieżki znajduje się świadomość. Cyfrowy PR jest silnym narzędziem służącym do szerzenia wiedzy o produkcie i budowania lojalności klientów. W sytuacji, gdy świat zmuszony jest pozostać w domu, praca nad Twoją stroną i jej optymalizacja stała się ważną rzeczą. Marketingowcy znajdują nowe sposoby na dotarcie do odbiorców z bardziej kreatywnymi treściami i lepszymi praktykami SEO. Tradycyjne metody marketingu i budowania PR dostrzegają nowe wymiary i perspektywy. Dzięki nowym strategiom reklamowym, lepszej fabule i obsłudze klienta, cyfrowy PR stał się najbardziej pożądaną i satysfakcjonującą strategią organizacji dotarcia do odbiorców docelowych.

Dzięki dbaniu o różne aspekty ścieżki cyfrowego marketingu markom łatwiej jest eksperymentować i znajdować lepsze sposoby na zdobycie lojalnej bazy klientów.

Social Media biorą na siebie odpowiedzialność za dotarcie do nowych miejsc

Ponieważ ludzie mają więcej wolnego czasu do dyspozycji, decydują się spędzać jego większość na przewijaniu swoich kont w mediach społecznościowych. Sprzedaż w mediach społecznościowych jest jednym z najsilniejszych skutków blokady. Marketing w mediach społecznościowych nigdy nie był tak popularny wśród sklepów e-commerce, jak teraz. Był taki czas, kiedy firmy handlowały, po prostu bazując na swojej nazwie z niewielkim zaangażowaniem mediów społecznościowych. Teraz, podczas przewijania swoich kanałów na pewno znajdziesz jedną lub dwie firmy, które starają się szerzyć świadomość na temat swojego produktu. Ponieważ większość ludzi spędza w tym miejscu znaczną część dnia, jest to łatwy i tani sposób na dotarcie do odbiorców i zbadanie ich zachowań.

Rozbudowany budżet na poprawę funkcjonalności i badanie klienta.

Większość przedsiębiorstw odnotowała wzrost budżetu przeznaczonego na własne projekt e-commerce. Opracowują one rozwiązania, które są lepiej zorganizowane, oraz zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić konkretne korzyści. Są to solidne technicznie rozwiązania z analizą prognostyczną będącą częścią konfiguracji do badania zachowań zakupowych klientów. Oprócz tego zawierają one pewne zaawansowane funkcje, które sprawiają, że są one popularnym wyborem wśród klientów, a także pomagają im się rozwijać.

Niektóre z popularnych trendów to testy 3D, udostępnianie w mediach społecznościowych i tworzenie grup zakupowych. Grupy zakupowe pomagają ludziom w różnych lokalizacjach spotykać się i robić wspólne zakupy.

Pozwala to zaoszczędzić dużo czasu i energii, a podejmowanie decyzji jest szybsze. Dzięki tak zaawansowanym funkcjom wpływanie na rynek staje się dziecinnie proste.

Pisanie historii!

Choć istotne jest, aby dostrzec słabe punkty i obawy związane z COVID-19, nie można pozwolić, aby ten nagły przypadek uczynił cię niezdolnym do pracy. Sięgnij po usługi z zakresu mobilności dla biznesu, aby wzmocnić swoją pozycję i umożliwić firmie rzeczywiste zrozumienie swoich klientów i działanie w zależności od posiadanej wiedzy, co jest niezbędne, aby odkryć drogę, jaką należy przejść przez ten kryzys. W obliczu trwającego kryzysu wiele firm zdecydowało się wejść do sieci i sprzedawać swoje usługi i produkty w bardziej zaawansowany sposób, docierając do większej grupy docelowej.

Aby mieć pewność, że trafisz na domenę cyfrową dzięki satysfakcjonującemu rozwiązaniu, które przyniesie Ci ogromne zyski, musisz upewnić się, że dotarłeś do ekspertów świadczących odpowiednie rozwiązanie e-commerce.

Powiązane posty
TechnologiaBiznes

Sztuczna inteligencja do obsługi klienta - zalety i wyzwania tego rozwiązania

Oczekiwania klientów nieustannie rosną, podobnie jak koszty utrzymania właściwie wszystkich narzędzi, pracowników i procesów. Właśnie dlatego sztuczna inteligencja (AI) staje się coraz…
Biznes

Kto sporządza Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia?

Karta Informacyjna Przedsięwzięcia (KIP) to dokument zawierający kluczowe informacje dotyczące projektu, inwestycji lub przedsięwzięcia. Jest to narzędzie zarządzania, które umożliwia zespołowi projektowemu,…
Porady

Jak zarządzać współwłasnością nieruchomości?

Współwłasność nieruchomości może być źródłem wielu pytań i dylematów. To, jak znieść współwłasność nieruchomości, może wydawać się skomplikowanym procesem. W artykule tym…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *