Biznes

Jakie formy dostawy powinien oferować sklep internetowy?

iStock 1248789819 Jakie formy dostawy powinien oferować sklep internetowy?

Na sukces funkcjonowania sklepu internetowego wpływa wiele czynników. Poza jakością i ceną towaru bardzo istotne są formy dostawy. Coraz częściej klienci mają swoje preferencje w tym zakresie. To oznacza, że mogą nawet zrezygnować z zakupu, gdy sklep nie zapewnia im konkretnej formy dostawy. Jakie metody wysyłki powinny znaleźć się w e-sklepie?

Integracje z kurierami

Obecnie najpopularniejszą formą dostawy towarów jest przesyłka kurierska. Można nią wysyłać dowolne przedmioty, nie tylko popularne towary, takie jak ubrania, obuwie, kosmetyki czy elektronikę, ale też suplementy diety, przedmioty wielkogabarytowe, a nawet leki. Kurierzy są w stanie przewozić paczki o wadze do ok. 32,5 kg, a dostawa zamówienia trwa zwykle do ok. 2 dni roboczych. To bardzo atrakcyjne rozwiązanie, dostępne dla każdego, niezależnie od miejsca zamieszkania. W przeciwieństwie do innych form dostawy kurierzy docierają w dowolne miejsce zamieszkania klienta. Liczne zalety sprawiają, że w sklepie internetowym warto zaoferować klientom dostawę kurierem przesyłek. Najlepiej zdecydować się na integracje z kurierami, oferowane przez IdoSell.

To rozwiązanie pozwalające właścicielowi sklepu na korzystanie z usług kurierskich wielu firm, bez konieczności podpisywania indywidualnej umowy z każdą z nich. Integracje z kurierami umożliwiają przedsiębiorcy natychmiastowe korzystanie z usług firm kurierskich od razu po instalacji oprogramowania.

Przesyłka pocztowa

Przesyłki kurierskie, a co za tym idzie – integracje z kurierami (https://www.idosell.com/pl/kurierzy/) to podstawa w biznesie, ale wciąż sporą popularnością cieszą się też tradycyjne przesyłki pocztowe. To chętnie wybierane rozwiązanie zwłaszcza przez osoby starsze, dla których dostawa pocztą to przede wszystkim kwestia przyzwyczajenia. Atutem tej opcji jest też korzystna cena oraz możliwość wyboru różnych form przesyłki, np. w ramach dostawy pobraniowej bądź przedpłaconej. W razie braku odbioru paczka oczekuje na klienta w najbliższej placówce przez kilka kolejnych dni. Zaletą tego rozwiązania jest też fakt, że paczki są doręczane razem z korespondencją.

Punkty odbioru

Dostawy do punktów odbioru szturmem zdobyły serca osób często zamawiających przesyłki. Szeroki wachlarz dostaw: do paczkomatów, stacji benzynowych, sieciówek spożywczych (np. sklepów Żabka) czy punktów odbioru firm kurierskich (w tym przypadku również sprawdzą się więc integracje z kurierami) pozwala na wybór propozycji dostawy najlepiej odpowiadającej konkretnym wymaganiom. To rozwiązanie szczególnie wygodne dla osób, które nie mogą czekać na listonosza bądź kuriera, bo np. pracują do późna albo planują wyjazd.

Powiązane posty
TechnologiaBiznes

Sztuczna inteligencja do obsługi klienta - zalety i wyzwania tego rozwiązania

Oczekiwania klientów nieustannie rosną, podobnie jak koszty utrzymania właściwie wszystkich narzędzi, pracowników i procesów. Właśnie dlatego sztuczna inteligencja (AI) staje się coraz…
Biznes

Kto sporządza Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia?

Karta Informacyjna Przedsięwzięcia (KIP) to dokument zawierający kluczowe informacje dotyczące projektu, inwestycji lub przedsięwzięcia. Jest to narzędzie zarządzania, które umożliwia zespołowi projektowemu,…
BiznesDom i ogród

Administrowanie nieruchomościami: Skomplikowany świat bloków mieszkalnych na warszawskich osiedlach

Administrowanie nieruchomościami to szereg specjalistycznych zadań, które łączą się w jeden spójny proces. Dotyczy to zarówno bloków mieszkalnych, jak i nieruchomości komercyjnych. W…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *