Biznes

Jakie formy dostawy powinien oferować sklep internetowy?

iStock 1248789819 Jakie formy dostawy powinien oferować sklep internetowy?

Na sukces funkcjonowania sklepu internetowego wpływa wiele czynników. Poza jakością i ceną towaru bardzo istotne są formy dostawy. Coraz częściej klienci mają swoje preferencje w tym zakresie. To oznacza, że mogą nawet zrezygnować z zakupu, gdy sklep nie zapewnia im konkretnej formy dostawy. Jakie metody wysyłki powinny znaleźć się w e-sklepie?

Integracje z kurierami

Obecnie najpopularniejszą formą dostawy towarów jest przesyłka kurierska. Można nią wysyłać dowolne przedmioty, nie tylko popularne towary, takie jak ubrania, obuwie, kosmetyki czy elektronikę, ale też suplementy diety, przedmioty wielkogabarytowe, a nawet leki. Kurierzy są w stanie przewozić paczki o wadze do ok. 32,5 kg, a dostawa zamówienia trwa zwykle do ok. 2 dni roboczych. To bardzo atrakcyjne rozwiązanie, dostępne dla każdego, niezależnie od miejsca zamieszkania. W przeciwieństwie do innych form dostawy kurierzy docierają w dowolne miejsce zamieszkania klienta. Liczne zalety sprawiają, że w sklepie internetowym warto zaoferować klientom dostawę kurierem przesyłek. Najlepiej zdecydować się na integracje z kurierami, oferowane przez IdoSell.

To rozwiązanie pozwalające właścicielowi sklepu na korzystanie z usług kurierskich wielu firm, bez konieczności podpisywania indywidualnej umowy z każdą z nich. Integracje z kurierami umożliwiają przedsiębiorcy natychmiastowe korzystanie z usług firm kurierskich od razu po instalacji oprogramowania.

Przesyłka pocztowa

Przesyłki kurierskie, a co za tym idzie – integracje z kurierami (https://www.idosell.com/pl/kurierzy/) to podstawa w biznesie, ale wciąż sporą popularnością cieszą się też tradycyjne przesyłki pocztowe. To chętnie wybierane rozwiązanie zwłaszcza przez osoby starsze, dla których dostawa pocztą to przede wszystkim kwestia przyzwyczajenia. Atutem tej opcji jest też korzystna cena oraz możliwość wyboru różnych form przesyłki, np. w ramach dostawy pobraniowej bądź przedpłaconej. W razie braku odbioru paczka oczekuje na klienta w najbliższej placówce przez kilka kolejnych dni. Zaletą tego rozwiązania jest też fakt, że paczki są doręczane razem z korespondencją.

Punkty odbioru

Dostawy do punktów odbioru szturmem zdobyły serca osób często zamawiających przesyłki. Szeroki wachlarz dostaw: do paczkomatów, stacji benzynowych, sieciówek spożywczych (np. sklepów Żabka) czy punktów odbioru firm kurierskich (w tym przypadku również sprawdzą się więc integracje z kurierami) pozwala na wybór propozycji dostawy najlepiej odpowiadającej konkretnym wymaganiom. To rozwiązanie szczególnie wygodne dla osób, które nie mogą czekać na listonosza bądź kuriera, bo np. pracują do późna albo planują wyjazd.

Powiązane posty
BiznesInternetOprogramowanie

Krok po kroku jak założyć sklep internetowy - poradnik dla początkujących

Założenie sklepu internetowego to marzenie wielu przedsiębiorców, ale nie jest to łatwe zadanie. Wraz z rozwojem technologii i e-commerce, założenie sklepu internetowego…
Biznes

Czym jest przekształcenie spółki?

Przekształcenie spółki to proces zmiany formy i struktury przedsiębiorstwa. Może obejmować różne działania, takie jak fuzje, przejęcia, podziały, wydzielenia czy fuzje. Przekształcenie…
Biznes

Jak skutecznie opracować strategię cenową dla Twojej firmy?

Cena to jeden z najważniejszych elementów marketingu, który ma decydujący wpływ na decyzje zakupowe klientów. Opracowanie skutecznej strategii cenowej jest kluczowe dla…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *