Zdalna praca z klientem nie należy do najłatwiejszych. Wręcz przeciwnie – to tak samo potrzebne i wręcz nieocenione, jak trudne. Dla wielu konsultantów codzienna praca jest wyzwaniem, któremu starają się sprostać najlepiej, jak tylko potrafią. Jednak ludzki czynnik, choć niezwykle istotny, nie jest wystarczający wobec nowej technologii. Zanim więc postanowisz wymienić sprzęty i oprogramowanie w swojej firmie, zastanów się nad tym, jak odciążyć pracowników, by… przełożyło się to na wzrost sprzedaży. Jak to możliwe?
Podstawa to uporządkowanie danych!
Im więcej czynników do zgrania, tym większe prawdopodobieństwo tego, że coś pójdzie nie tak. Czasem z pozoru bardzo niewinna i mało znacząca rzecz może okazać się tą, która zaburzy struktury firmy i znacząco przyczyni się do spadku obrotów, zamiast je podnieść.
Czasem jeden nieodebrany telefon czy wiadomość pozostawiona bez odpowiedzi lub na którą odpowiedź przyszła późno, mogą okazać się właśnie tym czynnikiem. Wystarczy bowiem, że sprawa dotyczyła strategicznego klienta! Konkurencja tylko czeka na potknięcia tego typu, by skorzystać na sytuacji. Na to naturalnie nie można sobie pozwolić, zwłaszcza, że dopilnowanie tego, by kontakt z klientami był płynny i profesjonalny, nie jest trudne.
Zaangażowanie pracowników w swoje obowiązki to jedna kwestia – naturalnie bardzo ważna, bo bez niej nawet przy wdrożeniu nowoczesnych metod efekty byłyby mizerne. Jednak nawet największe starania pracowników również na nic się nie zdadzą, jeśli zawiedzie zaplecze technologiczne. Telefon i komputer z dostępem do sieci to podstawa działalności każdej firmy, aby móc szybko i sprawnie kontaktować się z klientami i umożliwić im nawiązanie kontaktu z firmą. Jednak czasem efekty przechodzą najśmielsze oczekiwania – bo czasem zainteresowanie kontaktem bywa tak duże, że tworzy się kolejka wiadomości i telefonów. W takiej sytuacji również trzeba umieć zareagować szybko i sprawnie!
Podstawą jest zapobieganie utraceniu połączeń od klientów, a także unikanie zbyt długiego czasu na odpowiedź. Pomoże w tym system Contact Center od Systell!
System Contact Center: co zyskujesz?
System Contact Center to nowoczesna platforma dedykowana małym, średnim i większym firmom, której głównym zadaniem jest uporządkowanie wszystkich danych związanych z klientami, a także skompresowanie wszystkich kanałów komunikacji do jednego miejsca. Brzmi nieprawdopodobnie? Jest to jednak szczera prawda, a w dodatku platforma jest bardzo intuicyjna, a tym samym prosta w obsłudze.
Dzięki wdrożeniu systemu Contact Center zyskujesz o wiele więcej, niż może się wydawać. To przede wszystkim porządek w danych, kilka kanałów komunikacji dostępnych z jednego urządzenia, a także możliwość pracy z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, dzięki temu, że system jest osadzony w chmurze.
Dodatkową zaletą jest generowanie raportów i monitorowanie wydajności pracowników, co pozwala na szybką i adekwatną reakcję, gdy tylko pojawi się jakiś problem. Przetestuj Contact Center w bezpłatnej wersji i przekonaj się o tym, jak łatwo i niedrogo można zmienić tak wiele!