Internet

Jak zdobyć więcej zwolenników i interakcji na Instagramie

instagram Jak zdobyć więcej zwolenników i interakcji na Instagramie

Z ponad miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie, Instagram jest jednym z najbardziej ruchliwych miejsc, żeby zaistnieć w świecie wirtualnym. Wskaźnik zaangażowania jest również jednym z najwyższych w porównaniu do wszystkich innych portali społecznościowych, w tym nawet na Facebooku.

Wszystko to sprawia, że Instagram jest atrakcyjnym miejscem, jeśli jesteś zainteresowany budowaniem tożsamości marki. To powinno być wystarczającym powodem, aby spróbować zbudować bazę fanów wokół swojego konta, jeśli chcesz go używać do promowania swojej firmy, budowania marki, lub po prostu dla zabawy.

Oto kilka sprawdzonych sposobów, aby poprawić interakcje i zdobyć nowych zwolenników.

1. Stwórz interesujący biogram

Od tego miejsca zaczynasz, ponieważ twój biogram działa jak pierwszy punkt interakcji z innymi. Te 150 znaków są wszystkim, co masz do powiedzenia i powinny zawierać kluczowe aspekty Twojej działalności. Biogram jest również miejscem, w którym mogą Państwo promować swoją markę i powinna zawierać Państwa dane kontaktowe.

Ogólnie rzecz biorąc, powinna ona być taka, aby osoby odwiedzające Twój profil natychmiast przyłączyły się do niego po zapoznaniu się z Twojego biogramu. Jest to jedyna szansa, którą musisz wykorzystać lub zrezygnować z kontaktów z odwiedzającymi. Możesz również użyć Instagram Stories, aby podkreślić swoją historię.

Istnieje również funkcja najważniejszych historii, która pozwoli Ci zapisać historie do wykorzystania jako główne wydarzenia. Te pojawiają się pod biogramem, a odwiedzający mogą kliknąć, aby zobaczyć zapisaną przez Ciebie historię. W ten sposób opisy mogą pomóc zwiększyć zakres twojego biogramu do odwołania się do większej liczby użytkowników, zwiększając tym samym szanse na uzyskanie większej ilości zwolenników Instagramu.

2. Poznaj swoją publiczność

Musisz mieć jasne wyobrażenie o tym, kto jest Twoją grupą docelową, zanim dotrzesz do nich. W tym celu należy odpowiedzieć na kilka pytań skierowanych do siebie, takich jak marka lub produkt, który chcesz promować, do kogo lub do jakiej części społeczeństwa marka, lub produkt jest skierowany, i tak dalej. Musisz również zadać sobie pytanie, jakiego rodzaju odbiorców szukasz.

Kiedy już będziesz miał na nie odpowiedzi, Twoim następnym zadaniem będzie, oczywiście, ich szukanie. To niekoniecznie jest jak szukanie szpilki w stogu siana, ponieważ na pewno istnieje kilka metod, które pomogą ci usprawnić pracę. Na przykład, jeśli promujecie markę zabawek dla dzieci, wiecie, że musicie dotrzeć do dzieci i ich rodziców.
Możesz to zrobić, szukając imprez dla dzieci, szkół lub relacji innych marek, które dotyczą dzieci. Jeśli istnieje jakakolwiek grupa związana z dziećmi, która angażuje rodziców, możesz również dotrzeć do nich. Zostań ich obserwatorem, skomentuj ich zdjęcia lub wideo. Współdziałaj z nimi tak dobrze, jak to tylko możliwe. Kluczem jest tutaj, aby Twoja obecność była odczuwalna wśród tych, którzy są potencjalnymi klientami. Ponadto, obserwuj ich, jeśli chcesz, by podążali za tobą.

3. Współpracuj z innymi

Nigdy nie można nie doceniać potęgi rozmowy i można ją wykorzystać w dobrym celu, aby zwiększyć liczbę odbiorców. Na przykład, sięgnij do innych marek, które działają w tym samym segmencie co ty. Możesz używać przyciągających wzrok napisów, aby zwrócić na siebie uwagę innych, odpowiadać na komentarze lub zadawać im proste, otwarte pytania.

Ponadto, Instagram może promować post na wyższej pozycji, jeśli zyskuje wystarczająco dużo interakcji w ciągu pierwszej godziny. Oznacza to, że Twoje posty mają większe szanse na awans na poziomie Instagramu, jeśli więcej użytkowników zareaguje na, coś, co może się zdarzyć, gdy będziesz w interakcji z innymi tuż przed opublikowaniem. To znacznie zwiększa szanse, że Twoje posty się podobają.

Powiązane posty
BiznesInternetOprogramowanie

Krok po kroku jak założyć sklep internetowy - poradnik dla początkujących

Założenie sklepu internetowego to marzenie wielu przedsiębiorców, ale nie jest to łatwe zadanie. Wraz z rozwojem technologii i e-commerce, założenie sklepu internetowego…
InternetDom i ogródSprzęt

Internet Rzeczy – co to jest?

Internet Rzeczy to technologia, której wpływ z każdym dniem staje się coraz bardziej odczuwalny w naszym życiu, czasami nawet nie zdając sobie…
InternetTechnologia

Dlaczego warto postawić na internet światłowodowy?

W obecnych czasach bez szybkiego internetu nie da się niemalże funkcjonować. Jest niezbędny do pracy, nauki, a także rozrywki. Aby jednak każda…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *